eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaDyrektor Call Center / Warszawa / Praca Stacjonarna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-09-23 21:34:07
    Temat: Dyrektor Call Center / Warszawa / Praca Stacjonarna
    Od: Most Wanted! <m...@m...pl>

    MOST WANTED! jest firma wyspecjalizowana w poszukiwaniu i ocenie
    kwalifikacji pracowników branży informatycznej i pokrewnych.

    Dla naszego Klienta, do nowo otwieranego Call Center, poszukujemy
    odpowiednich kandydatów na stanowisko:

    Dyrektora Call Center
    DC/DC/MS
    Warszawa
    Umowa o pracę

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe,
    - min. 5 &#8211; letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
    - doświadczenie w zakresie organizacji i funkcjonowania Call Center,
    - znajomość systemów IT stosowanych w Call Center,
    - doświadczenie w zarządzaniu bardzo dużą grupą osób,
    - biegła znajomość języka angielskiego,
    - zorientowanie na klienta,
    - dynamizm i samodzielność w działaniu,
    - kreatywność i inicjatywa.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polskim i
    angielskim (Word, jako załącznik) na adres: m...@m...pl

    Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli :

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    ofercie niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z
    dnia 29-08-1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883)".

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1