PracaGrupypl.praca.oferowanaDyrektor Biura (Moskwa)

  • 1. Data: 2002-10-08 12:34:49
    Temat: Dyrektor Biura (Moskwa)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Naszym klientem jest duża firma handlowa. W związku z jej dynamicznym rozwojem
    firmy poszukujemy kandydata, który obejmie stanowisko:

    Dyrektora Biura
    Nr ref.: MJ/DB/0710

    Lokalizacja: Moskwa

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedaży i rozwój
    firmy w Moskwie i na rynku rosyjskim.

    Zakres zadań:
    Bieżące zarządzanie pracą biura i podległym zespołem handlowym,
    Realizacja planów i rozwój sprzedaży w podległym regionie,
    Planowanie oraz monitorowanie wykonania budżetu,
    Współtworzenie strategii cenowej produktów,
    Działania mające na celu umocnienie marki firmy na rynku rosyjskim,
    Utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy,
    Współpraca z centralą firmy w Warszawie,

    Wymagania:
    Wyższe wykształcenie o profilu ekonomicznym,
    Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu firmą lub oddziałem firmy o profilu
    handlowym poparte sukcesami (wyniki),
    Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, bardzo dobre umiejętności
    menedżerskie,
    Dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego,
    Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne i
    adaptacyjne,
    Kreatywność, samodzielność i konsekwencja w działaniu,
    Wysoka aktywność działania, orientacja na rozwój biznesu i osiąganie wyników,

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (cv + list motywacyjny) z
    zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: e...@b...pl

    Gwarantujemy Państwu całkowitą dyskrecję.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.