PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplomy - uznawalność za granicą › Dyplomy - uznawalność za granicą
    From: "Boci" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dyplomy - uznawalność za granicą
    Date: Sat, 20 Apr 2002 23:21:51 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@po133.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Czy ktoś wie może jak jest z uznawalnością w krajach Europejskich dyplomów
    polskich wyższych uczelni? Chodzi mi głównie o legitymowanie w związku z
    poszukiwaniem pracy. Czy do kontynuacji pracy za granicą na stanowisku
    inżyniera potrzebne są jakieś nostryfikacje czy coś w tym rodzaju? Ciekaw
    jestem również czy taki papier coś znaczy w ogóle za granicą - nawet
    potwierdzony prawnie. Słyszałem że np w Austrii niewiele osób ma wyższe
    wykształcenie bo tam załatwia się to jakimiś kursami w czasie pracy i łatwo
    można dostać tytuł ing. w przeciwieństwie do dipl. ing. do którego potrzebne
    są studia.
    Pozdrawiam
    Artur