PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dygresja o naszej gospodarce

  • 1. Data: 2004-01-27 11:50:14
    Temat: Dygresja o naszej gospodarce
    Od: "Krzysztof Jarocki" <t...@p...onet.pl>

    Czesc.

    Zakorcilo mnie aby umiescic tutaj wyjatki z dyskusji w Onet.

    "MUSICIE ZROZUMIEC ŻE JESZCZE ZA WSZCZESNIE NA ZNIESIONIE WIZ DLA POLSKI
    !!!"

    Nastapil by za duzy naplyw niewykwalikifowanej sily roboczej ktora sama
    sobie w u.s.a nie poradzi.

    (~ANNA J.KOWALSKI, 2004-01-27 08:26:29)

    [...]

    Rozne okreslenia skierowane do pani/panny Kowalski i dobitne dawanie jej do
    zrozumienia.

    [...]

    Zrozumcie !,sama jestem po studiach tehnicznych ,jestem inzynierem biologiem
    i po przyjezdzie do u.s.a. bylo mi ciezko ze znalezieniem pracy a co bedzie
    z ludzmi niewyksztalconymi - noc pod mostem?

    (~ANNA J.KOWALSKI, 2004-01-27 10:10:58)

    [...]

    Skarbie.. studia techniczne ? Teraz to w Polsce nic nie znaczy, trzeba znać
    języki i mieć podyplomowych kilka, a najlepeij MBA i jeszcze egzaminy na
    Rady Nadzorcze ;-)

    Pani Kowalski... Polska Przeprasza Za Panią:)!

    (~Piotrek, 2004-01-27 10:32:47)

    Panie Piotrku. W wiekszosci wysokotechnologicznych krajow (USA, Japonia,
    Kanada, byly Hong Kong , Anglia, Irlandia i wiele wiecej. ) ten twoj Master
    of Business Assocciation nic nie znaczy to tak niczym kurs z marketingu.
    Master of Science , Master of IT, Master of ICT to jest dopiero cos. Tam
    naprawde trzeba miec umysl by cos reprezentowac. MBA jest tylko dla ciolkow
    rzadnych kasy. Jednak aby myslec trzeba cos wymyslec. To dzieki nam
    inzynierom techniki od biologow po informatykow swiat jest tak zaawansowany
    technologicznie, to dzieki nam piszesz te posty i mozesz je wysylac przez
    siec. Tylko w Polsce nastapilo ekstremum kretynizmu handlowego, bo tylko to
    pozostalo nam na rynku, handel, marketing, bankowosc ,czyli to czego efektem
    pracy jestesmy swiadkami - zlodziejstwo wyrafinowane pod kazdym wzgledem.
    Nasz rynek technologiczny jest niczym i to dlatego nikt tu nie potrzebuje
    madrych ludzi tylko cwanych na kase i krzywde drugiego. Ciekawe jakby twoi
    MBA pracowali bez calego swiata nauki, pisali by te swoje wyliczenia
    ekonomiczne rytem o granit.

    Nie mow nic wiecej prosze cie.

    (~Slawek, 2004-01-27 10:55:09)

    [...]