PracaGrupypl.praca.oferowanaDublin / Testerzy oprogramowaniaDublin / Testerzy oprogramowania
  • Data: 2007-10-18 21:48:51
    Temat: Dublin / Testerzy oprogramowania
    Od: Igor Wawrzyniak <i...@s...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma Shenick Network Systems Ltd. - producent profesjonalnego sprzetu
    sieciowego - poszukuje:

    Testerow oprogramowania

    Forma zatrudnienia: umowa na czas nieokreslony (po okresie probnym)
    Miejsce zatrudnienia: Dublin, Irlandia
    Rozmowa kwalifikacyjna prawdopodobnie odbedzie sie w Polsce.

    Wszelkie szczegoly na stronie http://www.shenick.com/

    Uwaga: prosze nie wysylac zgloszen do mnie, tylko kontaktowac sie
    bezposrednio z firma Shenick. Ja tylko przekazuje ogloszenie.

    --
    Igor Wawrzyniak