PracaGrupypl.praca.szukana.Dowolne

  • 1. Data: 2003-04-07 20:03:11
    Temat: .Dowolne
    Od: j...@i...net.pl

    Posiadam stałe łącze internetowe i sporo wolnego czasu.Poszukuje dodatkowej pracy
    zwiazanej z internetem,lecz nie tylko.Mam 35 lat,wykształcenie średnie
    medyczne(studiuje zaocznie)Mam dobre umiejętności organizatorskie,znam się na
    psychice ludzkiej.Obecnie pracuje jako terapeuta.Staram się pomagać ludziom w
    trudnych chwilach.Mam doświadczenie w marketingu.Pracowałem na stanowisku
    specjalisty do spraw marketingu.Prowadziłem też z bardzo dobrym skutkiem własne
    BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI.Dobrze obsługuje komputer.Jestem też doświadczonym
    kierowcą.Znam j.niemiecki i uczę się angielskiego.Nauka czegokolwiek przychodzi mi
    łatwo.Jestem otwarty na wszystkie propozycje.

    Os.Żołnierzy POW 10/44 97-400 Bełchatów
    0504 903-429 lub 044 633-66-25
    j...@i...net.pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml