PracaGrupypl.praca.szukana › Doświadczony programista PHP / zlecenia (FV) / stała / Warszawa

  • 1. Data: 2004-07-30 12:19:31
    Temat: Doświadczony programista PHP / zlecenia (FV) / stała / Warszawa
    Od: Programista <p...@o...pl>

    Witam,

    Od 3 lat pracuję jako projektant/programista aplikacji
    internetowych realizowanych w języku PHP. Doświadczenie to obejmuje
    prawie każdą bibliotekę tego środowiska. Posiadam umiejętności
    programowania strukturalnego jak i obiektowego. W dorobku mam ponad 10
    systemów intra i internetowych.
    Począwszy od systemów CMS, poprzez aplikacje klasy CRM, na udziale w
    dużym systemie sprzedaży skończywszy. Praktycznie jestem w stanie
    napisać w PHP każdą aplikację.
    Najchętniej podejmuję się pisania projektów ambitnych i narzędziowych.

    Obecnie szukam nowych zleceń. Forma rozliczenia - Faktura VAT. Forma
    współpracy - praca zdalna (oczywiście możliwe spotkania w siedzibie
    klienta w celu dopięcia projektu).

    Chętnie nawiążę stałą współpracę z firmą zajmującą sie tworzeniem
    systemów server-side przy użyciu technologii PHP.

    Inne znane mi technologie: HTML JavaScript CSS XML C C++ Java Oracle
    Informix MySQL Postgres PowerBuilder...

    Adres kontaktowy: p...@o...pl