PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony programista PHP przyjmie nowe zlecenia

  • 1. Data: 2008-09-13 21:22:45
    Temat: Doświadczony programista PHP przyjmie nowe zlecenia
    Od: Programista PHP <b...@g...com>

    Witam,

    Od ponad 7 lat profesjonalnie zajmuję się programowaniem w PHP. Miałem
    przyjemność realizować praktycznie każdy rodzaj aplikacji od prostych
    stron WWW poprzez systemy CMS na bardzo złożonych systemach CRM kończąc.

    Jestem w stanie napisać każdy rodzaj aplikacji. Podejmuję się zleceń,
    których inni programiści nie chcą realizować uważając, że to
    "niemożliwe". Jeśli tak jest faktycznie - informuję o tym przed
    podjęciem zlecenia, a nie w jego trakcie.

    Chętnie przyjmę nowe zlecenia jak i nawiążę stałą współpracę przy
    realizacji systemów internetowych i intranetowych.

    Podejmuję się również analizy i projektowania tychże aplikacji.

    Kontakt: b...@g...com (bez "_nospam")