PracaGrupypl.praca.szukana › Doświadczony programista C/C++, QT, Python

  • 1. Data: 2009-02-23 08:56:47
    Temat: Doświadczony programista C/C++, QT, Python
    Od: p...@o...eu

    Witam,

    Programuję od 12 lat, w tym 9 lat w języku C++.
    Mam na swoim koncie programy do rekonstrukcji danych
    zbieranych przez detektory, system pozwalający na
    ocenę jakości danych i ich analizę.
    Jestem również autorem kilka programów napisanych w QT Trolltecha/Nokii.
    Obecnie robię doktorat w Niemczech.

    Byłbym zainteresowany podjęciem zdalnej współpracy/wykonaniem projektu
    w jednej/kilku z poniższych technologii:
    - C/C++, STL, Boost, QT
    - Python
    - Java

    Znam na dobrym poziomie XML, CSS, HTML, Fortran, CUDA, OpenGL
    oraz systemy kontroli wersji Mercurial, Subversion i CVS.

    Mówię po angielsku i niemiecku.