PracaGrupypl.praca.szukana.Doświadczony informatyk

  • 1. Data: 2002-10-29 10:04:16
    Temat: .Doświadczony informatyk
    Od: "krzysiekkpol" <k...@k...chip.pl>

    Witam.
    Mam 25. letni staż zawodowy, w tym 11 lat praktyki na stanowisku kierownika
    działu
    informatyki oraz 3. letni staż nauczycielski.
    Jestem ekspertem w 13 kategoriach w iEkspert.pl
    (http://www.iexpert.pl/user.php?id_user=823) interaktywnym serwisie wymiany
    wiedzy (w dziedzinie systemów operacyjnych Microsoft i technologii
    komputerowych)

    W praktyce zostały zastosowane własne projekty i oprogramowanie n/w
    systemów:
    O Indeks Materiałowy
    O Normy materiałowe
    O Technologia produkcji
    O Diagramy technologiczne
    O Obliczanie parametrów hamowanego silnika
    O Materiały w toku
    O Księgowość
    O Kadry
    O Płace (łącznie z dokumentami kasowymi i bankowymi)
    O Gospodarka materiałowo - towarowa
    O Gospodarka narzędziowa

    Znajomość programowania w n/w językach:
    O COBOL
    O PL/I Optimizer
    O CLIPPER (wszystkie wersje)
    O Visual Interface dla CLIPPER
    O Visual Basic
    O Delphi 3 Professional
    O Podstawy PROGRESS 4GL
    O Podstawy HTML
    O Podstawy JAVA
    O Podstawy PHP

    Doświadczenie w obsłudze n/w komputerów i platform:
    O IBM S/360
    O RIAD
    O ODRA
    O HOMEYWELL BULL