PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony grafik poszukuje pracy stałej we Wrocławiu

  • 1. Data: 2006-10-29 18:15:31
    Temat: Doświadczony grafik poszukuje pracy stałej we Wrocławiu
    Od: "pixelkid" <p...@W...gazeta.pl>

    Jestem grafikiem z 5 letnim doświadczeniem w zakresie grafiki
    zorientowanej na web/e-commerce, jak również profesjonalny druk -
    drukarnie , wydawnictwa (offset, prepress, dtp).

    W swojej pracy efektywnie wykorzystuję oprogramowanie Adobe
    Photoshop, Illustrator, ImageReady, Go!Live, InDesign, Macromedia Flash
    & Dreamweaver oraz Corel Graphic Suite.

    W pracy korzystam również z powodzeniem techniki CSS2 oraz XHTML.
    Moje inspiracje są bliskie temu co prezentowane jest w takich serwisach
    jak www.webcreme.com lub www.cssdrive.com

    Posiadam zmysł estetyczny, referencje potwierdzające moje kwalifikacje
    oraz chęć rozwijania się i doskonalenia posiadanych umiejętności.

    Biegła znajomość j. ang.

    Na życzenie LM, CV oraz list referencyjny oraz adres portfolio.

    Kontakt ze mną - pod nr tel +48 513-730-009
    lub via e-mail - p...@g...pl | t...@g...com
    Łączę serdecznie pozdrowienia

    Tomasz

  • 2. Data: 2006-10-29 18:18:16
    Od: "Tomasz Chmielewski" <p...@N...gazeta.pl>

    adres portfolio (in progress)

    www.cuevo.xino.pl

    Raz jeszcze pozdrawiam, przepraszam za ew. błędy w pop. poscie

    Tomasz