PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony developer Java

  • 1. Data: 2006-12-17 11:23:03
    Temat: Doświadczony developer Java
    Od: programista java <p...@g...beztego.com>

    Kilka lat temu ukończyłem Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
    Politechniki Warszawskiej na kierunku Inżynieria Oprogramowania i
    Systemy Informacyjne.

    Pracowałem jako konsultant Działu Informatyki Warszawskiej Giełdy
    Papierów Wartościowych. Obecnie jestem głównym developerem systemu
    umożliwiającego zaawansowaną analizę on-line rynków kapitałowych.

    Projekty, w których brałem udział, wykorzystywały głownie Java EE oraz
    Ajax. Znam oczywiście C/C++, SQL, także problematykę programowania
    wielowątkowego i rozproszonego. Doskonale orientuję się w ogólnie
    pojętych technologiach "webowskich".

    Poważnie rozważam możliwość zmiany zatrudnienia. Szukam stanowiska
    wymagającego dużych możliwości intelektualnych, samodzielności,
    pomysłowości oraz zdolności szybkiego zdobywania wiedzy.

    Firmy zainteresowane współpracą proszę o kontakt na adres:

    programista.java [at] gmail [dot] com