PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony Projektant/Programista PHP / Warszawa lub zdalna

  • 1. Data: 2003-12-11 12:20:41
    Temat: Doświadczony Projektant/Programista PHP / Warszawa lub zdalna
    Od: "Programista" <p...@o...pl>

    Witam,

    Od 2,5 roku pracuję na stanowisku samodzielnego programisty aplikacji
    internetowych w języku PHP. Doświadczenie to obejmuje prawie każdą bibliotekę
    tego środowiska. Posiadam umiejętności programowania strukturalnego jak i
    obiektowego. W dorobku mam ok. 10 systemów intra i internetowych. Począwszy od
    systemów CMS, poprzez aplikacje klasy CRM, na systemie kartograficznym
    skończywszy. Praktycznie jestem w stanie napisać w PHP każdą aplikację.
    Najchętniej podejmuję się pisania projektów ambitnych oraz narzędziowych. W
    swoim dorobku mam szereg aplikacji internetowych z których korzysta między
    innymi BDO Polska oraz ITI Film Studio.

    Obecnie szukam pracy stałej w Warszawie. Pracy mogę podjąć się od początku
    przyszłego roku.

    Mogę podjąć się również pracy na umowę o dzieło lub zlecenie. Wówczas możliwa
    jest praca zdalna.

    Chętnie nawiążę stałą współpracę z firmą zajmującą sie tworzeniem systemów
    server-side przy użyciu technologii PHP.

    Inne znane mi technologie: HTML JavaScript CSS XML C C++ Java Oracle Informix
    MySQL Postgres PowerBuilder...

    Bliższe informacje, CV, opis projektów na życzenie. O kontakt proszę na adres:
    p...@o...pl

    pozdrawiam