PracaGrupypl.praca.szukana › Doświadczony Manager

  • 1. Data: 2003-06-12 06:44:57
    Temat: Doświadczony Manager
    Od: "Tomasz" <r...@t...pl>

    Mam wyższe wykształcenie w dziedzinie marketingu i zarządzania oraz
    kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmach zagranicznych.

    W ciągu ostatnich pięciu lat z powodzeniem pełniłem funkcje kierownicze w
    firmie z sektora "Wielkiej Dystrybucji". Łatwo nawiązuję kontakty z innymi
    ludźmi, stanowią one dla mnie ważny aspekt w pracy i dają wiele satysfakcji.
    Szybko się uczę, jestem osobą elastyczną, otwartą na współpracę. Lubię
    podejmować różnorodne wyzwania. Biegle mówię i piszę po niemiecku, realizuję
    z powodzeniem cele strategiczne i operacyjne firmy, umiem rozwiązywać
    problemy, zarządzać efektywnie zasobami ludzkimi oraz trzeźwo spojrzeć
    zarówno na własną, jak i cudzą pracę, potrafię myśleć analitycznie,
    logicznie i kreatywnie. Moje osiągnięcia były wielokrotnie doceniane słownie
    jak i finansowo.

    Zainteresowany jestem stanowiskami kierowniczymi w firmach produkcyjnych i
    handlowych.

    Kontakt: r...@t...pl