PracaGrupypl.praca.szukana.:: Doświadczony Grafik | 2D/3D/WebDesign/Web Programming/TV Postproduction | Warszawa

  • 1. Data: 2002-01-10 11:13:46
    Temat: .:: Doświadczony Grafik | 2D/3D/WebDesign/Web Programming/TV Postproduction | Warszawa
    Od: "Piotr Kierzkowski" <k...@t...pl>

    Witam!

    Szukam pracy/współpracy w Warszawie lub na odległość ( posiadam stałe
    łącze )
    Moje portfolio on-line: http://www.kyehoo.prv.pl
    Jeżeli podoba Ci się moje portfolio i chciałbyś zobaczyć moje CV - wyślij
    e-mail z prośbą. Dziękuję.

    Pozdrawiam
    Piotr Kierzkowski
    2D/3D/WebDesign/Web Programming/TV Postprodukcja
    k...@t...pl

    Hello!

    I am looking for a job or cooperation in Warsaw or remotely (I've got
    permanent connection to the Internet)
    You can see my on-line portfolio here : http://www.kyehoo.prv.pl
    If you like my portfolio and want to see my CV - request it by e-mail.
    Thank you.

    Best regards