PracaGrupypl.praca.oferowanaDoradca Emailowy

  • 1. Data: 2009-12-15 12:04:58
    Temat: Doradca Emailowy
    Od: kamiltronick <c...@w...pl>

    Witam.
    Ostatnio zostałem zainteresowany możliwością zarabiania pieniędzy za
    pomocą e-maila,
    śledze "ten rynek" od dłuższego czasu kilku lat, z początku byłem
    pełen nadziei oraz zapału z wizją szybkiego i łatwego pozyskania
    pieniędzy - no i prawie mi się udało - prawie, bo się nie
    zaangażowałem. Spoglądając na to z czysto matematycznej strony, to się
    zgadza - praca przyniesie zysk niezależnie w jakim momencie
    wystartujesz, przeciez jest nas ponad 5miliardów...
    Warto się przyłożyć i przekonać raz na zawsze czy to jest możliwe czy
    nie.
    Moje podejście jest czysto racjonalne, ale przede wszystkim
    optymistyczne.
    Zakładam, że tym razem mi sie uda - po prostu nie może być inaczej :))
    Kto jest zainteresowany byciem szefem dla samego siebie, ustalać swój
    własny grafic, rozkład jazdy itp. proponuję zapoznanie się z
    materiałami, które bezpłatnie dostarczę zaciekawionym osobom.
    Pozdrawiam
    Kamil, k...@w...pl