PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat zagranica a pracaDoktorat zagranica a praca
  • Data: 2004-02-11 11:26:57
    Temat: Doktorat zagranica a praca
    Od: Agnieszka <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki problem, a wlasciwie dwie opcje do wyboru. Mam mozliwosc podjecia
    studiow doktoranckich zagranica. Jest to powiazane ze znalezieniem sobie
    wlasnego zrodla finansowania tam, na miejscu, oraz ewentualnie jakiejs
    pracy (jesli wystarczy czasu). Druga opcja jest zostanie w Polsce i
    szukanie pracy - najchetniej w zawodzie (jestem tegoroczna absolwentka i
    jak do tej pory nie mialam szansy popracowac nigdzie dluzej niz 2
    miesiace), co jest o tyle trudne, ze jest to dosc hermetyczny zawod. Jestem
    w polowie studiow podyplomowych, z ktorych poza papierkiem praktycznie tez
    nic nie mam. Czy Waszym zdaniem warto pakowac sie i wyjezdzac z Polski na
    co najmniej 4 lata, wiedzac ze tam czeka mnie nauka, byc moze jakies drobne
    pieniadze (dopoki nie znajde pracy lub grantu musze zyc z wlasnych
    oszczednosci) i byc moze doswiadczenie, ktore nie wiem czy mi sie przyda w
    Polsce? Czy moze lepiej dalej szukac czegos w Polsce, wysylajac setki
    listow z CV?
    --
    Agnieszka