PracaGrupypl.praca.szukanaDodatkowa mechanikDodatkowa mechanik
    From: bombi1 <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Dodatkowa mechanik
    Date: Mon, 22 Sep 2003 15:58:28 +0200

    Witam!!!

    Poszukuje pracy w charakterze mechanika/pomocnika/styliste.
    Jestem pasjonatem starej motoryzacji z samochodami w moim otoczeniu radze
    sobie bez pomocy osob trzecich.
    Jako ze jest to moja pasja z checia podejme prace w tym zawodzie.
    Najchetniej po godzinie 18:00 i w weekendy.

    Nie interesuje mnie praca dla Carmana/Norauto itp.
    Potrzebuje przy okazji czegos sie nauczyc a nie tylko wymienic!

    Najchetniej podjal bym prace w warsztacie odrestaurowujacym stare samochody.
    Mam juz na koncie zrobiona Warszawe 223, Trabanta 601s (chyba najdrozszy
    2sow sprzedany w Polsce, pojechal do Finlandi do kolekcjonera) i obecna moja
    chlube Trabanta 1,1 (niebawem 1,3 po Chojnackim).

    Czekam na kontakt warsztatow w poblizu Warszawy.

    Pozdrawiam Michal
    ICQ: 126676839
    505 097 092
    Trabant 601,1 LPG