PracaGrupypl.praca.oferowanaDodatkowa - kładzenie kabli sieci LAN (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-05-11 15:17:04
    Temat: Dodatkowa - kładzenie kabli sieci LAN (Warszawa)
    Od: "Krzemo z Mrocznej" <k...@m...net.pl (nospam)>

    Witam!
    Prowadze małą sieć osiedlową z dostępem do netu. W związku z jej
    rozrastaniem i notorycznym brakiem czasu poszukuje osoby chętnej do
    kładzenia kabli w blokach i segmentach.
    Nie wymagam znajomości zagadnień sieciowych itd ( i tak chce końcowo
    ustawiać wszytskoi ja)
    Osoba której szukam powinna mieć jakieś pojęcie o kładzeniu kabli w budynku,
    musi potrafić obsługiwać wiertarke itd.
    Praca w Warszawa na Woli.
    Moja propozycja to 50 zł za przeciągniecie kabla do jednego usera.
    Gwarantuje ze można wykonanć 5-6 podłaczeń dziennie.
    Oczywiście praca jest dorywcza (mogą być popołudnia lub weekendy) i nie mam
    niewiadomo jakiej ilości userów - na początek ok 8 podłaczeń - czyli c.a.
    400 zł w dwa dni
    Zainteresowanych proszę o kontak:
    krzemo (at) mroczna.net.pl
    przemo