PracaGrupypl.praca.szukanaDodatkowa Java Warszawa

  • 1. Data: 2004-01-20 12:55:08
    Temat: Dodatkowa Java Warszawa
    Od: "Piotr Buczma" <p...@p...onet.pl>

    Poszukuję dodatkowej pracy jako pragramista Java na terenie Warszawy.
    Jestem absolwentem PW w Warszawie (Wydziałe Elektroniki)
    Mam kilkuletnie doświadczenie w pracy w dużej firmie i z dużą liczbą
    użytkowników.
    Znam technologie:
    JSP, Servlet, EJB
    serwery baz danych:
    MySQL, Oracle, MSSQL, Sybase AnyWhere

    Posiadam również gotowe programy (moduły) - przetestowane
    - książka telefoniczna
    - wystawianie faktur (możliwość automatycznego generowanie faktur z
    dużej ilości danych)
    - bazę sprzętu (wystawianie dokumentów OT, PK, MT itp)
    - moduł do wspierania pracy Help Desk'u (zgłoszenia usterek użytkowników
    przez internet)

    Pozdrawiam
    Piotrek