PracaGrupypl.praca.szukanaDoceniam atmosfere pelna ciekawosci i komukatywnosci.Media

  • 1. Data: 2005-07-20 20:00:20
    Temat: Doceniam atmosfere pelna ciekawosci i komukatywnosci.Media
    Od: "Katarzyna" <f...@g...pl>

    witam
    moim marzeniem jest praca w mediach; tak samo interesuje mnie telewicja,co
    radio czy prasa. jestem osoba elastyczna,ekstrawertyczna,zaangazowana w
    kazdy projekt z moim udzialem,niezwykle elokwentna, obce jest mi
    wypowiadanie sie rownowaznikami zdan:) wsrod cech jakich nie powinien
    posiadac czlowiek mediow jak chocby prezenter wymieniam przede wszytsko
    wtornosc,nijakosc,powsciagliwosc,niesmialosc,introwe
    rtyzm.w tej dziedzinie
    tj szeroko pojetych mediach bede materialem nie do wyeksploatowania,jestem
    tworcza,pelna kreatywnych pomyslow, ale rowniez zaopatrzona w solidna
    podbudowe teoretyczna,gdyz jestem studentka IV roku Akademii Teatralnej na
    kierunku wiedza o teatrze. moje zainteresowania i pasje nade wszytsko
    zwiazane sa z kultura.jestem wierna fanka kina,stalym gosciem muzeow,widzem
    w teatrze, namietnym sluchaczem na koncertach. nie obce bylby mi rowniez
    zagadnienia zwiazane z rozrywka,gdyz jestem osoba
    spontaniczna,blyskotliwa,obdarzona wyrafinowanym humorem. doceniam atmosfere
    pelna otwartosci,ciekawosci i komunikatywnosci,liubie poznawac ludzi.
    wladam jezykiem angielskim oraz srednio jezykiem hiszpanskim.
    marze o pojeciu jakiejkolwiek pracy w mediach,z radoscia przyjme propozycje
    stazu bez profitow finansowych ,ktory pomoze mi wykorzystac drzemiacy we
    mnie potencjal.
    katarzyna.oto moj adres e-mail m...@o...pl