PracaGrupypl.praca.szukana › Dobrej,alternatywnej, całym kraj

  • 1. Data: 2005-07-02 06:15:07
    Temat: Dobrej,alternatywnej, całym kraj
    Od: "Jakubek" <j...@p...pl>

    Szukam pracy poza Warszawą, ciekawej , bez stresu, płatnej na tyle żeby
    można było coś wynająć

    Mam dosyć wyścigu szczurów, dosyć stresu, tego paskudnego miasta...
    Najchętniej las, jeziora..., najchętniej Mazury, okloice Ełku.

    Szukam czegoś prostego, jakiś bar, może hotel, praca w terenir, a może nawet
    praca fizyczna -
    jestem gotowy przyjąć nowe wyzwania...

    Mam wykształcenie wyższe, wiek po 40, język niemiecki, prawo jazdy,
    zdolności handlowe, bardzo dobra znajomość komputera i internetu, jestem
    osobą kontaktową

    Nie intersuje mnie żadna praca zdalna, wirtualana, żaden marketing sieciowy
    i tym podobne bzdety

    Czekam na oferty - na życzenie CV, ale wolałbym szczerą rozmowę

    Jakubek