PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobre wiadomosci na swieta

  • 1. Data: 2002-12-25 14:50:04
    Temat: Dobre wiadomosci na swieta
    Od: "Dando" <d...@a...net>

    Czesc
    Generalnie stalej pracy nie mialem od poczatku roku, ale tak naprawde
    wzialem sie za szukanie od 1 wrzesnia.
    Przez dwa pierwsze miesiace zero odpowiedzi. Niezla zalamka, ale juz wiem
    jakie bledy popelnialem. Wzialem sie jeszcze bardziej i poszukalem duzych
    firm w ktorych chcialbym pracowac, popytalem sie wsrod znajomych jakie oni
    firmy by polecili i zaczalem wysylac cv przez inet.
    Od poczatku wrzesnia wyslalem ok 100 aplikacji na konkretne stanowiska i
    ogloszenia, ktore ukazaly sie w GW, z tego bylo troszke ponad 10 rozmow
    kwalfikacyjnych. 4 konkretne propozycje pracy, ale przewaznie warunki, ktore
    firma proponowala byly stanowczo bardzo slabe i w trzech wypadkach DG.
    W tym czasie wyslalem takze ponad 100 ofert do duzych firm, ktore nie
    poszukiwaly ludzi, ale mi odpowiadaly profilem swojej dzialalnosci. Z tego
    zrodla byly dwie konkretne oferty i z dosc dobrymi warunkami, w jednej z
    nich od poczatku stycznia rozpoczynam prace.

    Na rynku jest ciezko, ale nie nalezy nazekac tylko naprawde brac sie za
    samo doskonalenie, czytanie poradnikow jak rozmawiac na rozmowach,
    posiedziec przed lustrem i zobaczyc jak sie prezentujaesz, jesli masz dostep
    do kamery, nagraj sie jak sie zachowujesz, jak wygladasz w trakcje
    symulowanej rozmowy. Bardzo duzo to pomaga.
    Co do wszelkiego typu internetowych agencji i baz cv. Z tego zrodla mialem 3
    odpowiedzi i wszystkie trzy od firm ubezpieczeniowych.
    Najwazniejsza rzecz to NIEZALAMYWAC sie i zawsze z usmiechem rozmawiac, nie
    ta to inna firma w koncu zainteresuje sie twoja osoba. Stresowanie sie
    rozmowami zawsze daje negatywny wynik.

    Dziekuje osobom, ktore przejzaly moje CV i LM i poradzly mi co pozmieniac.

    Dziekuje tez calej grupie bo czytajac ja wiele sie dowiedzialem.

    Milej zabawy w sylwestra.

    Pozdrawiam

    Dando

    --
    Daniel Jakubiak
    UIN: 55267706; GG: 241015

  • 2. Data: 2002-12-26 14:35:21
    Temat: Re: Dobre wiadomosci na swieta
    Od: "Bogi" <b...@t...onet.pl>

    Wreszcie troche pozytywnego myslenia

    Pzdr

  • 3. Data: 2002-12-26 15:36:22
    Od: <c...@o...pl>

    chyba sobie wydrukuje tego posta i powiesze na scianie, moze uda mi sie
    dostac prace:-)

    a tak serio to co opisales to jest dobre podejscie, mam nadzieje ze mi tez
    sie uda
    Pozdr.
    Marcin

  • 4. Data: 2002-12-27 08:12:10
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Tez uwazam ze pozytywne myslenie jest ok, ale jak sie jest mgr inz
    telekomunikacji i elektroniki i od maja sie szuka i nic, to trudno zachowac
    usmiech na twarzy i wypieta klatke...

    pozdrawiam

    Użytkownik Dando <d...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aucgfq$6mb$...@f...acn.pl...