PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo oddania - stare ksiązki Cisco i Novell › Do oddania - stare ksiązki Cisco i Novell
    From: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.networking,pl.praca.dyskusje,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Do oddania - stare ksiązki Cisco i Novell
    Date: Thu, 10 Oct 2002 11:03:55 +0200

    Czołem,
    Mam do oddania (za darmo, chyba że ktoś chce mi postawić piwo) trochę
    szajsu - może komuś się przyda, ważne tylko do jutra (11.10) i raczej tylko
    we Wrocławiu. Jakoś tak z dzieciństwa pozostał mi uraz do wyrzucania książek

    - materiały z kursu Novell 200 Networking Technologies - wiem, że
    nieaktualne
    - grube tomiszcze CISCO IOS Software Command Summary - wersja 11.2, bo potem
    to już wszystko wydawali na CD
    Książeczki, niewielkie, dołączane do sprzętów:
    - software configuration guide for cisco 2600/3600
    - Catalyst 2900 series XL installation guide
    - Catalyst 2900 series XL Installation and Configuration Guide IOS 11.2(8)
    - Cisco WAN interface Cards Hardware Installation Guide -
    3600/2600/1600/1700

    oraz kilka płytek Cisco Documentation - starych, tak ok. 1999/2000 rok, ale
    można sporo ciekawych rzeczy znaleźć.

    Pozdrawiam
    Mariusz Trojanowski