PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy

  • 11. Data: 2006-01-27 00:47:27
    Temat: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Od: "tomasz sobkowiak" <s...@g...pl>

    news.tpi.pl <g...@a...an> napisał(a):

    > tak czesto na pytania o zarobki jest malo konkretnych odpowiedzi i sa one w
    > stylu
    > "jak nie wiesz ile jestes wart to nic nie jestes wart" i inne bezsensowne
    > uwagi.

    > to tajemnica ;> powiem tylko ze prywatnie
    > wiec nie pomoglo mi to pewnie w znalezieniu pracy.
    > a dziekana sie nie boje to mily facet :).

    buahahah, nie zapomnij wytrzec klawiatury z odciskow palcow. :P

  • 12. Data: 2006-01-27 05:54:13
    Od: jotka <f...@s...com>

    stary włącz sobie sprawdzanie pisowni w swoim kliencie poczty i popatrz
    na te wyrazy podkreslone na czerwono bo obciach. :D

  • 13. Data: 2006-01-27 06:42:31
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    news.tpi.pl napisał(a):
    > czepiasz sie :P
    > slownik juz mam, a bledy pomilo staran ich
    > wyeliminowania ciagle robie.

    No to szacuneczek za chęci do walki wręcz, bo najcześciej to ludzie nic
    z tym nie robią.

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 14. Data: 2006-01-27 08:32:00
    Od: "PiOtReK" <a...@...stopce.postu>

    *jotka* <f...@s...com> rzekł(a):

    > stary włącz sobie sprawdzanie pisowni w swoim kliencie poczty i popatrz na
    > te wyrazy podkreslone na czerwono bo obciach. :D

    ciii.... te oczy są specjalizowane na cyfry :)

  • 15. Data: 2006-01-27 09:11:08
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <g...@a...an> napisał w wiadomości
    > czepiasz sie :P
    > slownik juz mam, a bledy pomilo staran ich
    > wyeliminowania ciagle robie.

    Bo oczywiście dla doskonałego programisty z mocnym portfolio skorzystanie z
    przycisku <Pisownia> jest poniżej Twoich kwalifikacji.

    > ps. dodam do tego co napisalem wczesniej ze
    > jestem na 3cim roku - przenioslem sie na zaoczne.
    > Piszac wczesniej o doswiaczeniu mialem na mysli
    > doswiadczenie niekomercyjne. (co nie zmienia
    > faktu ze to jest kawal naprawde dobrej roboty)

    To nie masz żadnego doświadczenia. Jesteś albo trollem albo zadufanym w
    sobie studencikiem, który sądzi, że posiadł całą wiedzę, a w rzeczywistej
    walce jest cieniutki (miałem takie przykłady, bo 2 miesiące szukałem kogoś
    do pracy).

    Wojtek

  • 16. Data: 2006-01-27 09:13:16
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > ps. teraz zaczynam rozumiec czemu ludzie nie pisza na grupy.

    O nie piszą. To co ja czasem czytuję? Wypociny Chińczyków?

    > Polacy zawsze zaczynaja od czepiania sie wszystkiego na maxa

    Jesteś Chińczykiem?

    Wojtek

  • 17. Data: 2006-01-27 17:06:47
    Temat: Jeden szczegol, DZIELO TO NIE PRACA
    Od: asdfg <a...@o...pl>

    Jeden szczegol, DZIELO TO NIE PRACA

    przekonasz się o tym jak ci ktos nie zaplaci :)
    bedziesz sie sadzil latami i miesiacami :)

    czego ci nie zycze ...

  • 18. Data: 2006-01-27 20:05:24
    Od: "news.tpi.pl" <g...@a...an>

> [...]
    > walce jest cieniutki (miałem takie przykłady, bo 2 miesiące szukałem kogoś

    tak oczywiscie bo my studenciki wszyscy jestesmy tacy sami, rotfl

  • 19. Data: 2006-01-28 07:01:45
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    jotka zapodał(-a):
    > stary włącz sobie sprawdzanie pisowni w swoim kliencie poczty i popatrz na te
    wyrazy podkreslone na czerwono bo obciach. :D

    Dokładnie - może wtedy jeszcze bardziej by był anonimowy (pracodawca
    go nie rozpozna).
    ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 20. Data: 2006-01-28 11:20:41
    Od: RysiekO <r...@n...poczta.onet.pl>

    lobuziak wrote:
    > Czy ktos ostantnio (powiedzmy pol roku) szukal pracy jako informatyk,
    > najlepiej programista lub analityk? Jak dlugo to trwalo, czy bylo ciezko
    > znalezc i jaka pensja na reke skonczyla sie ta przygoda?

    mnie praca sama znalazla. W Kraku mozna wybierac i przebierac w
    ofertach. To raczej pracodawcy maja problem.

    Pozdrawiam
    Rysiek