PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce są tak niskie zarobkiDlaczego w Polsce są tak niskie zarobki
  • Data: 2005-02-11 21:16:44
    Temat: Dlaczego w Polsce są tak niskie zarobki
    Od: Wieslaw Bicz <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już jakiś czas temu wystartowałem taki wątek, ale niestety było to w
    czasie wakacji i spotkało się z umiarkowanym zainteresowaniem, więc
    powtarzam:

    Jak sądziecie, co jest powodem tego, że w Polsce (i oczywiście nie
    tylko) są znacznie niższe zarobki niż w krajach takich, jak Niemcy,
    Wielka Brytania, itd.

    Ciekawy jestem Waszych opinii, i pozwolę sobie oczywiście dołożyć swoje.

    Pozdrawiam wszystkich

    Wiesław Bicz