PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego takie coś istnieje ??

  • 1. Data: 2006-11-03 14:12:37
    Temat: Dlaczego takie coś istnieje ??
    Od: "HG" <m...@W...gazeta.pl>

    wkurza mnie kurde takie coś:

    http://www.total.net.pl/

    Ja nie rozumiem, jak to się dzieje że takie "firmy" istnieją.
    ich klasyczny tekst "Dlaczego żądacie zapłatę za materiały szkoleniowe, nie
    każdy ma 40 zł? Pracę zlecamy korespondencyjnie, więc musimy stosować formę
    zabezpieczenia materiałów szkoleniowych. "

  • 2. Data: 2006-11-03 15:21:44
    Temat: Re: Dlaczego takie coś istnieje ??
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "HG" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > wkurza mnie kurde takie coś:
    >
    > http://www.total.net.pl/
    >

    > Ja nie rozumiem, jak to się dzieje że takie "firmy" istnieją.

    Bo istnieja jelenie, ktorzy daja sie na to nabierac?

    I tylko nie mow, ze trzeba ich przed tym chronic.

    sz.

  • 3. Data: 2006-11-03 15:52:53
    Od: "HG" <m...@N...gazeta.pl>

    > I tylko nie mow, ze trzeba ich przed tym chronic.

    Trzeba ich przed tym chronić.

  • 4. Data: 2006-11-03 16:20:13
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "HG" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba ich przed tym chronić.

    Przez 40 lat po wojnie chronili i patrz co z tego wyszlo :-P

  • 5. Data: 2006-11-03 17:04:23
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "HG" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba ich przed tym chronić.

    Oczekuję, że będąc o tym przekonany zamówisz w jakiejś agencji reklamowej
    tysiące bilbordów, na których będziesz uświadamiał bliźnich o zagrożeniu.

    --
    vertret

  • 6. Data: 2006-11-03 17:08:33
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "HG" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Oczekuję, że będąc o tym przekonany zamówisz w jakiejś agencji reklamowej
    > tysiące bilbordów, na których będziesz uświadamiał bliźnich o zagrożeniu.

    A po co? Lepiej pisdnietych podpuscic ;->

    sz.

  • 7. Data: 2006-11-03 17:11:45
    Od: "HG" <m...@N...gazeta.pl>

    > Oczekuję, że będąc o tym przekonany zamówisz w jakiejś agencji reklamowej
    > tysiące bilbordów, na których będziesz uświadamiał bliźnich o zagrożeniu.

    Zamówię już dzisiaj ale musisz mi przesłać opłatę przygotowawczą 39,99 zł

  • 8. Data: 2006-11-03 17:17:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Zamówię już dzisiaj ale musisz mi przesłać opłatę przygotowawczą 39,99 zł

    Ze co? Przeciez to powinno byc zabronione!!!

    :-P

    BP, MSPANC

    sz.

  • 9. Data: 2006-11-03 17:17:56
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

  • 10. Data: 2006-11-03 18:09:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Fri, 03 Nov 2006 14:12:37 +0000, HG napisał(a):

    > wkurza mnie kurde takie coś:
    >
    > http://www.total.net.pl/

    marnie płacą