PracaGrupypl.praca.szukanaDla rozwoju (swego i zainteresowanych)

  • 1. Data: 2002-11-04 15:02:56
    Temat: Dla rozwoju (swego i zainteresowanych)
    Od: j...@p...onet.pl

    Ostatnio moja Firma ( Firma w której pracuję) rozpoczęła dziwną strategię,
    jeśli przyjąć iz celem dotychczasowym było "Doradztwo i wdrażanie
    zintegrowanych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem". Otóż zdecydowano się
    na mało ambitną działalność sprzedaży systemów "pudełkowych". Jeśli ktoś wie o
    jakimś kontakcie firm bardziej rozwojowych, proszę o sygnał, mam nadzieję, że
    stagnacja moja nie potrwa długo i los okarze się bardziej łaskawy dla
    wyprzedzającej niz cofającej mysli.