eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaDeveloper Java / praca zdalna / umowa autorska
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-08-02 19:29:47
    Temat: Developer Java / praca zdalna / umowa autorska
    Od: Marek Fafara <m...@b...pl>

    FORMA PRZYJMOWANIA ZGLOSZEN:
    Tylko za posrednictwem serwisu eTendo.com pod adresem:
    http://etendo.com/project.pl?id=1091444182

    ZLECENIODAWCA:
    Bankomat Sp. z o.o.
    ul. Wita Stwosza 32
    02-661 Warszawa
    www: bankomat.pl
    e-mail: m...@b...pl
    tel. (+48 22) 84-38-670
    fax (+48 22) 84 38-932

    ZAKRES PRAC:
    Przygotowanie oprogramowania w formie serwisu www do centralnego
    zarządzania zleceniami serwisowymi dla ogólnokrajowego serwisu technicznego.

    1.. Baza danych (dane klienta, dane urządzenia, dane kontraktowe,
    historia wykonanych usług, magazyn części zamiennych)
    b.. Przyjmowanie zgłoszeń:
    1.. zgłoszenia e-mailowe od klienta - automatycznie rejestrowane w
    systemie zgłoszenie dokonywane jest za pomocą e-formularza (pobieranego
    ze strony www) zawierającego dane klienta (wg loginu), dane maszyny (z
    listy: typ, nr seryjny), opis (z listy: np. instalacja, szkolenie,
    konserwacja, naprawa, reklamacja usługi - padanie nr pierwotnego
    zlecenia, itp. lub opis własny)
    2.. zgłoszenia z bazy danych (wynikające z umowy/kontraktu - np.
    obligatoryjna konserwacja) - automatycznie rejestrowane w systemie
    c.. zgłoszenia inne (fax, telefon) wprowadzane ręcznie przez kontrolera
    rozmowy
    c.. Dystrybucja zleceń wg regionu działania serwisantów w terenie
    1.. generowanie przez system indywidualnych numerów zleceń i ich
    przechowywanie z informacja o statusie (oczekujące, pobrane -otwarte,
    zakończone)
    b.. serwisant pobiera i drukuje zlecenia (tylko przeznaczone dla niego)
    c.. po wykonaniu zlecenia dokonuje jego zamknięcia poprzez wypełnienie
    formularza wykonania (pobieranego ze strony www) zawierającego dane
    klienta, dane maszyny (z listy: typ, nr seryjny), opis wykonanych
    czynności (z listy: np. instalacja, szkolenie, konsultacja telefoniczna,
    konserwacja, naprawa, itp.), czas wykonania usługi, koszty dojazdu,
    numery katalogowe wymienionych części.
    d.. Rozliczanie i monitorowanie i (funkcja dostępna dla kontrolera)
    1.. automatyczna kalkulacja wykonania usługi (do zatwierdzenia przez
    kontrolera), dane pobierane automatycznie z bazy danych, magazynu części
    zamiennych (wg numeru katalogowego) oraz z formularza wykonania zlecenia
    (czas prac, koszty dojazdu, wymienione części)
    2.. Kontrola statusu zleceń
    c.. Przygotowanie raportów wg zadanych kryteriów
    e.. Inne funkcje
    a.. wykonania kosztorysu naprawczego poprzez wprowadzenie ręczne danych
    jak w pkt.4.1 (funkcja dostępna dla serwisantów)
    b.. sprawdzenia dostępności części w magazynie części zamiennych
    c.. auto help-desk: bazy danych wykonywanych napraw z uwagami innych
    serwisantów

    WSTĘPNE OSZACOWANIE PRACOCHŁONNOŚCI: brak danych
    OCZEKIWANY TERMIN ROZPOCZĘCIA PRAC: 1 wrzesień 2004
    OCZEKIWANY TERMIN ZAKOŃCZENIA PRAC (ODBIOR): październik 2004

    PROPONOWANA FORMA WSPÓŁPRACY:
    1. Umowa o przeniesienie praw autorskich do utworu.
    2. Tryb realizacji: zdalny / spotkanie synchronizacyjne co tydzien

    TECHNOLOGIA:
    1. Java (cienki klient -- servlety, JSP, Struts).

    INNE INFORMACJE:
    Dodatkowe informacje dla wybranych dostawców po podpisaniu NDA (umowy o
    zachowaniu poufności)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1