-
1. Data: 2004-08-02 19:29:47
Temat: Developer Java / praca zdalna / umowa autorska
Od: Marek Fafara <m...@b...pl>
FORMA PRZYJMOWANIA ZGLOSZEN:
Tylko za posrednictwem serwisu eTendo.com pod adresem:
http://etendo.com/project.pl?id=1091444182
ZLECENIODAWCA:
Bankomat Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 32
02-661 Warszawa
www: bankomat.pl
e-mail: m...@b...pl
tel. (+48 22) 84-38-670
fax (+48 22) 84 38-932
ZAKRES PRAC:
Przygotowanie oprogramowania w formie serwisu www do centralnego
zarządzania zleceniami serwisowymi dla ogólnokrajowego serwisu technicznego.
1.. Baza danych (dane klienta, dane urządzenia, dane kontraktowe,
historia wykonanych usług, magazyn części zamiennych)
b.. Przyjmowanie zgłoszeń:
1.. zgłoszenia e-mailowe od klienta - automatycznie rejestrowane w
systemie zgłoszenie dokonywane jest za pomocą e-formularza (pobieranego
ze strony www) zawierającego dane klienta (wg loginu), dane maszyny (z
listy: typ, nr seryjny), opis (z listy: np. instalacja, szkolenie,
konserwacja, naprawa, reklamacja usługi - padanie nr pierwotnego
zlecenia, itp. lub opis własny)
2.. zgłoszenia z bazy danych (wynikające z umowy/kontraktu - np.
obligatoryjna konserwacja) - automatycznie rejestrowane w systemie
c.. zgłoszenia inne (fax, telefon) wprowadzane ręcznie przez kontrolera
rozmowy
c.. Dystrybucja zleceń wg regionu działania serwisantów w terenie
1.. generowanie przez system indywidualnych numerów zleceń i ich
przechowywanie z informacja o statusie (oczekujące, pobrane -otwarte,
zakończone)
b.. serwisant pobiera i drukuje zlecenia (tylko przeznaczone dla niego)
c.. po wykonaniu zlecenia dokonuje jego zamknięcia poprzez wypełnienie
formularza wykonania (pobieranego ze strony www) zawierającego dane
klienta, dane maszyny (z listy: typ, nr seryjny), opis wykonanych
czynności (z listy: np. instalacja, szkolenie, konsultacja telefoniczna,
konserwacja, naprawa, itp.), czas wykonania usługi, koszty dojazdu,
numery katalogowe wymienionych części.
d.. Rozliczanie i monitorowanie i (funkcja dostępna dla kontrolera)
1.. automatyczna kalkulacja wykonania usługi (do zatwierdzenia przez
kontrolera), dane pobierane automatycznie z bazy danych, magazynu części
zamiennych (wg numeru katalogowego) oraz z formularza wykonania zlecenia
(czas prac, koszty dojazdu, wymienione części)
2.. Kontrola statusu zleceń
c.. Przygotowanie raportów wg zadanych kryteriów
e.. Inne funkcje
a.. wykonania kosztorysu naprawczego poprzez wprowadzenie ręczne danych
jak w pkt.4.1 (funkcja dostępna dla serwisantów)
b.. sprawdzenia dostępności części w magazynie części zamiennych
c.. auto help-desk: bazy danych wykonywanych napraw z uwagami innych
serwisantów
WSTĘPNE OSZACOWANIE PRACOCHŁONNOŚCI: brak danych
OCZEKIWANY TERMIN ROZPOCZĘCIA PRAC: 1 wrzesień 2004
OCZEKIWANY TERMIN ZAKOŃCZENIA PRAC (ODBIOR): październik 2004
PROPONOWANA FORMA WSPÓŁPRACY:
1. Umowa o przeniesienie praw autorskich do utworu.
2. Tryb realizacji: zdalny / spotkanie synchronizacyjne co tydzien
TECHNOLOGIA:
1. Java (cienki klient -- servlety, JSP, Struts).
INNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje dla wybranych dostawców po podpisaniu NDA (umowy o
zachowaniu poufności)