PracaGrupypl.praca.szukanaDelphi - programy na zlecenie, doświadczenie

  • 1. Data: 2007-10-14 16:47:21
    Temat: Delphi - programy na zlecenie, doświadczenie
    Od: Dash <s...@w...pl>

    Tworzę oprogramowanie dla firm i instytucji w środowisku Delphi, od
    prostych programów do zaawansowanych systemów bazodanowych, sieciowych.
    Dobrze czuję się także w tworzeniu programów do przetwarzania obrazów,
    grafiki, wspomagania DTP (współpraca z QuarkXPress, Adobe InDesign),
    potrafię pisać webaplikacje w technologii IntraWeb a także programy
    finansowo-księgowe. Posiadam kilkuletnie doświadczenie jako programista
    w pracy stałej i współpracy z różnymi firmami.

    Chętnym mogę przesłać moje CV i listę wykonanych programów. Istnieje
    możliwość wystawienia faktury.

    s.slawek@usun_to.wp.pl