PracaGrupypl.praca.dyskusjeDelegacja - czas trwania › Delegacja - czas trwania
    From: "wookie" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Delegacja - czas trwania
    Date: 12 Mar 2008 02:54:16 +0100

    Witam;
    Mam takie pytanko - czy istnieje jakis maksymalny czas trwania delegacji, po
    ktorym pracodawca musi umozliwisc pracownikowi podroz do domu (oplacic koszty
    z tym zwiazane) lub jego rodziny do miejsca przebywania pracownika? Chodzi mi
    odelegacje zagraniczne gdzie pracownik jest kilka lub kilkanascie tys km od
    miejsca zamieszkania? Czy sa jakies stosowne przepisy to regulujace?
    Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam