PracaGrupypl.praca.szukana › .Dam pracę doradzca

  • 1. Data: 2003-02-25 08:03:06
    Temat: .Dam pracę doradzca
    Od: z...@o...pl

    Masz wykształcenie średnie i poszukujesz dodatkowej pracy, Euro Finanz wychodzi
    naprzeciw Twoim potrzebom. Zgłoś się 077/4647791 lub 0604829571

    077/4647791 lub 0604829571
    z...@o...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-02-25 12:37:23
    Temat: Re: .Dam pracę doradzca
    Od: k...@o...pl

    > Masz wykształcenie średnie i poszukujesz dodatkowej pracy, Euro Finanz
    wychodzi naprzeciw Twoim potrzebom. Zgłoś się 077/4647791 lub 0604829571

> [...]

    witam jestem mieszkańcem warszawy i poproszę o więcej informacii na temat
    oferowanej pracy dziękuje pozdrawiam