PracaGrupypl.praca.szukana.Dam pracę

  • 1. Data: 2002-12-07 08:03:24
    Temat: .Dam pracę
    Od: r...@p...fm

    Prowadzę w W-wie Biuro Matrymonialne. Gdzieś od 5-ciu lat ze sporą już ilością ofert
    i fotoofert w katalogach i w komputerze. Prowadzę je sam u mnie w domu z różnym
    rezultatem. Od niedawna mam stały dostęp do internetu. Jestem otwarty na osobę
    zgodną, komunikatywną, zaradną i uczciwą oraz chętną na jego rozwinięcie. Żadnego
    wkładu nie oczekuję, ale sensownego myślenia, tak by dobrze zarobić bo o to chodzi.
    Jeżeli taka jesteś to możesz odpisać E-mailem r...@p...fm lub zatelefonować
    :(22)642-99-59.

    (22)642-99-59
    r...@p...fm
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-12-08 00:41:51
    Temat: Re: .Dam pracę
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    . Od niedawna mam stały dostęp do internetu. Jestem otwarty na osobę zgodną,
    komunikatywną, zaradną i uczciwą oraz chętną na jego rozwinięcie.

    To ty lepszego dostawcy netu potrzebujesz?

  • 3. Data: 2002-12-11 18:10:27
    Od: "jm" <W...@a...pl>

    Skup sie gosciu pl.praca.SZUKANA
    jm