PracaGrupypl.praca.szukana.DZIEWCZYNA Z DUZYM BIUSTEM

  • 1. Data: 2003-04-27 15:03:02
    Temat: .DZIEWCZYNA Z DUZYM BIUSTEM
    Od: n...@i...pl

    Mam 28 lat(wyglądam na mniej). Właśnie dobiega końca moja praca więc jestem już
    prawie bezrobotna. Blondynka z dużym biustem, niezbyt szczupła ale mam bardzo miłą
    aparycję. Poszukuję jakiejkolwiek pracy biurowej(może to być nawet odbieranie
    telefonów) lub coś więcej celem zdobycia doświadczenia. Piszę biegle na komputerze,
    znam Word, obsługuję Internet, resztę mi pokaż - jestem bardzo pojętna(nie tylko w
    tej dziedzinie) - tylko ktoś wreszcie musi mi dać mi szansę. Jeśli spełnisz moje
    marzenia(oprócz tego dotyczącego pracy mam jeszcze inne)i jeśli masz nie więcej niż
    35 lat i jeśli się sobie spodobamy to ja spełnię Twoje marzenia.

    s...@i...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-27 20:32:04
    Temat: Re: .DZIEWCZYNA Z DUZYM BIUSTEM
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    hmmm...... rozumiem, że jako KOBIETA, nie mam szansy zostać Twoim
    pracodawcą:-)

  • 3. Data: 2003-04-27 21:34:19
    Od: w...@w...pl

  • 4. Data: 2003-04-28 14:53:46
    Od: "Alakhaine" <a...@w...pl>

    jako kobiecie polecam siebie jako pracownika ;P

  • 5. Data: 2003-04-28 15:56:08
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    > jako kobiecie polecam siebie jako pracownika ;P

    a co Ty masz dużego hmm..... bo zakładam, że nie biust:P

    Ewa:)