PracaGrupypl.praca.oferowanaDYREKTOR HANDLOWY (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-10-30 10:31:56
    Temat: DYREKTOR HANDLOWY (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <r...@i...pl>

    Naszym Klientem jest międzynarodowa firma o
    ugruntowanej pozycji na rynku polskim, świadcząca
    usługi klientom instytucjonalnym i indywidualnym.
    W związku z dalszym rozwojem firma poszukuje kandydatów na
    stanowisko:

    DYREKTORA HANDLOWEGO
    PS/DH/2910

    Zadania:
    planowanie i realizacja założonego poziomu
    sprzedaży
    strategiczne planowanie kierunków dalszego rozwoju
    sprzedaży produktów firmy
    zarządzanie podległym ogólnopolskim zespołem sprzedaży i
    monitorowanie efektów jego pracy
    ścisła współpraca z działem marketingu i innymi
    działami firmy

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe o profilu handlowym lub
    marketingowo- handlowym
    doświadczenie w rozwijaniu i nadzorowaniu funkcjonowania sieci
    sprzedaży o charakterze b2b
    doświadczenie w zarządzaniu projektami
    umiejętność zarządzania zespołem
    doskonałe zdolności interpersonalne i wysoka
    aktywność działania
    bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    Wybranym kandydatom firma oferuje atrakcyjne
    warunki zatrudnienia i możliwości dalszego
    rozwoju zawodowego.

    Wszystkie osoby zainteresowane ofertą uprzejmie
    prosimy o przesłanie aplikacji z podaniem
    dokładnego nr referencyjnego na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: r...@i...pl

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie
    danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz.
    883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.