PracaGrupypl.praca.szukanaDTP grafika www - Warszawa-Skierniewice lub zdalnie

  • 1. Data: 2007-09-20 09:18:00
    Temat: DTP grafika www - Warszawa-Skierniewice lub zdalnie
    Od: Adam <a...@g...pl>

    Witam

    Zajmuję się DTP oraz szeroko pojętą grafiką komputerową - www, flash,
    bannery, szablony stron w psd, 3d itp.
    20 lat praktyki z grafiką w ogóle, 13 lat pracy z grafiką komputerową.
    CMYK, Pantone, postscripty, druk cyfrowy - wiem co te słowa znaczą.
    Interesują mnie raczej umowy-zlecenia, ale...inny rodzaj współpracy całkiem
    możliwy.
    Zapraszam na moją stronę i do portfolio:
    http://www.wszech.republika.pl/

    Adam Kozłowski
    e-mail: a...@g...pl

  • 2. Data: 2007-09-20 11:29:58
    Od: f...@g...com

    Adam, daj mi prosze jakieś pojęcie o stawkach?