PracaGrupypl.praca.szukanaDROGI PRACODAWCO!-MAM DOŚĆ BEZROBOCIA!!!Katowice i okolice

  • 1. Data: 2004-09-14 14:40:38
    Temat: DROGI PRACODAWCO!-MAM DOŚĆ BEZROBOCIA!!!Katowice i okolice
    Od: "Majka" <m...@p...onet.pl>

    WITAM!
    W zeszłym roku ukończyłam studia na Uniwersytecie Śląskim.Skończyłam
    pedagogikę.Mam bogate doświadczenie jako wolontariuszka w tym zakresie.Chętnie
    podejmę pracę w zawodzie oraz prace BIUROWĄ.Dobrze obsługuję komputer,znajomość
    angielskiego w stopniu średnim, prawo jazdy.Jeśli chcesz przeczytac moje CV daj
    znać-chętnie wyślę.Jestem osobą otwartą, pracowitą, dokladną, kulturalną, mam
    dobry kontakt z ludźmi, lubię wyzwania.
    Jesli spełniam Twoje oczekiwania, nie wahaj się-pozwól mi pracować.
    Pozdrawiam Majka z Katowic.