PracaGrupypl.praca.szukanaDROGI PRACODAWCO!-MAM DOŚĆ BEZROBOCIA!!!Katowice i okoliceDROGI PRACODAWCO!-MAM DOŚĆ BEZROBOCIA!!!Katowice i okolice
  • Data: 2004-10-17 13:14:41
    Temat: DROGI PRACODAWCO!-MAM DOŚĆ BEZROBOCIA!!!Katowice i okolice
    Od: "Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Z tej strony Majka.Kilka słów o mnie.W ubiegłym roku ukończyłam studia na
    Uniwersytecie Śląskim w Katowicach-pedagogika zdrowia.Szukam pracy w
    zawodzie,jako wychowawca, jako opiekunka do dzieci niepełnosprawnych w
    ośrodkach lub jako pracownik biurowy.Mam za sobą doświadczenie jako
    wolontariuszka w chwili obecnej pracuję z Młodzieżą trudną w Środowiskowym
    Klubie Młodzieżowym jako wolontariuszka.Ponadto odbyłam staż absolwencki i MOPS
    w Katowicach i jak (tak sadzę) każdy stazysta byłam od wszystkiego i od niczego
    poprzez pracę z trudnym środowieskiem jak i sekretarka. Umiem obsługiwac
    komputer,znam nieco angielski,mam prawo jazdy.Jeśli spełniam Drogi Pracodawco
    jakies z Twoich oczekiwań to daj mi szansę.Na życzenie prześlę CV-po prostu
    muszę zacząć zarabiać na życie-ale jak dotąd "Syty nie zrozumie głodnego"tak
    samo jest z pracującymi jak i bezrobotnymi.
    Pozdrawiam. Majka.