PracaGrupypl.praca.szukanaDOBRA STRONA WE FLASH JEST NAJCZESCIEJ ODWIEDZANA !! U MNIE NAJTANIEJ

  • 1. Data: 2006-02-21 21:58:32
    Temat: DOBRA STRONA WE FLASH JEST NAJCZESCIEJ ODWIEDZANA !! U MNIE NAJTANIEJ
    Od: "Bogusz" <b...@o...pl>

    Wykonuje strony internetowe we flash w polaczeniu z takimi
    technologiami jak PHP, mySQL, XML.

    UWAGA !!! U MNIE NAJTANSZY CMS DO FLASHA !!!
    Istnieje mozliwosc wykonania panelu administracyjnego do strony FLASH.
    Wtedy wszystkie tresci na stronie ,oraz zdjecia
    sa wymieniane przez samego wlasciciela strony po zalogowaniu sie.
    Duza wygoda jest mozliwosc dodawania nowych dzialow do strony
    a to wszystko oczywiscie w panelu administracyjnym.
    Po co przeplacac za aktualizacje ???
    ZGLOS SIE DO MNIE !!! A SAM BEDZIESZ ADMINISTRATOREM STRONY !!!

    Portfolio wysylam zainteresowanym osobom na E-mail.

    gg 822092