PracaGrupypl.praca.szukana › __DO PRACODAWCÓW_(S.OFERTA)_WARSZAWA

  • 1. Data: 2002-08-04 11:59:30
    Temat: __DO PRACODAWCÓW_(S.OFERTA)_WARSZAWA
    Od: <k...@p...onet.pl>

    wykształcenie wyższe: ekonomia. studia dzienne. mam 24 lata.WARSZAWA
    magister z zarządzania strategicznego, licencjat z organizacji i zarządzania.
    bardzo wysoka średnia ocen. "pięć" na dyplomie.
    biegła znajomość internetu i wszystkiego co się z nim wiąże.
    biegła obsługa wszystkich popularnych programów komputerowych m.in cały pakiet
    Office, corel itp.
    angielski i rosyjski - dobra znajomość.
    bardzo dobra znajomość marketingu (doświadczenie), handlu,w tym korespondencji
    handlowej (doświadczenie) a także w handlu przez internet.
    szeroka wiedza z dziedziny ekonomii.
    łatwość nawiązywania kontaktów; kreatywność,dyspozycyjność,efektywność.
    pracowałem trochę w firmie zajmującej się handlem z rosją (maszyny dla
    przemysłu spożywczego) a także w sklepie internetowo-komputerowym, zajmowałem
    się też handlem płytami CD przez internet.
    posiadam prawo jazdy.
    Obecnie poszukuję atrakcyjnej pracy, oczywiście umysłowej.
    Napewno się nie zawiedziesz.
    Mój mail: k...@p...onet.pl lub j...@a...net
    tel. 0-604-599-557
    p.s interesują mnie tylko poważne oferty, bez akwizycji i składania
    długopisów :)