PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a faktura dla byłego pracodawcy › DG a faktura dla byłego pracodawcy
  • Data: 2008-10-24 20:59:36
    Temat: DG a faktura dla byłego pracodawcy
    Od: "syku" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Poraz kolejny na tej grupie spotykam sie ze stwierdzeniem że jeśli u kogoś
    pracowełem na etacie a teraz mam działalnośc to nei mogę mu wystawiać
    faktury.

    Tak było w moim przypadku. Pracowałem sobie radośnie na etacie w firmie X po
    czym założyłem DG - spółkę cywilną. Praktycznie od chwili założenia
    podpisałem z firmą X umowę na świadczenie usług i świadczę je do tej pory.
    Mam kilkudziesieciu innych klientów, kliku pracowników, dlaczego miałbym nie
    współpracować z moim byłym pracodawcą ???

    Dla mnie zupełnie to bez sensu... firma X potrzebuje moich usług, ja usługi
    świadczę, jest umowa, odprowadzam podatki, co komu to przeszkadza i na
    jakiej podstawie???

    Byłbym wdzięczy za wyjaśnienie

    syku