PracaGrupypl.praca.oferowanaDELPHI/KYLIX bardzo PILNIE koniecznie WARSZAWA

  • 1. Data: 2002-10-25 13:57:20
    Temat: DELPHI/KYLIX bardzo PILNIE koniecznie WARSZAWA
    Od: "Marek Wysmulek" <m...@h...pl>

    Szanowni Państwo.

    Moja firma potrzebuje 2 (pięciu) programistów z
    BIEGŁĄ znajomością
    1) Delphi lub/i Kylix,
    2) Mysql

    Kandydaci potrzebni są od zaraz na umowę roczną
    lub dwu letnią.
    Od kandydatów wymagamy dyspozycyjności i dużego
    doświadczenia w
    programowaniu, umiejętości pracy w grupie i
    zdolności do poświęcenia czasu
    dla dobra firmy.

    Praca oferowana przez moją firmę z siedzibą w
    Warszawie będzie wykonywana
    po za biurem ale KONIECZNIE w Warszawie. Chodzi o
    zachowanie możliwości
    codziennego kontaktu z programistą w biurze w
    Warszawie.

    Zależy mi na niezwykle szybkim dobraniu
    brakujących osób. Rekrutację
    zakończę w poniedziałek 28.10.2002.

    Chętnych proszę o zgłoszenia email'em. Proszę o CV
    i osiągnięcia oraz dokumentację,
    źródła i binaria następuj ącego zadania:

    Proszę napisać w Delphi 6.x pod Windows 2000
    aplikację kliencką "klienta",
    która będzie składała się tylko z pola edycyjnego
    i guzików "OK" i "Anuluj".
    W Kylixie 3.x pod Linuxa Debiana 2.4.19 aplikacje
    serwerową "serwer".
    Programy muszą współpracować w następujący sposób:
    1) wszystko co zostanie podane w polu edycyjnym w
    "kliencie" musi zostać
    interpretowane przez "serwer" jako polecenia
    systemu operacyjnego Linux.
    2) "serwer" odpowiada klientowi o powodzeniu lub
    niepowodzeniu wykonania
    polecenia powodując wyświetlenie okna dialogoweo w
    Windows.
    3) Aplikacje muszą porozumiewać się inaczej niż
    przy pomocy plików np. we
    współdzielnych katalogach, baz danych itp.

    Przypominam, że w odpowiedzi proszę przyslać
    binaria, źródła, dokumentację
    powykonawczą i testową.

    Na odpowiedzi czekam do poniedziałku 28.10.2002 do
    godziny 20.00

    Serdecznie dziękuję.

    Z poważaniem.
    Marek Wysmułek.