PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wysyłać ofertę drugi raz?Czy wysyłać ofertę drugi raz?
  • Data: 2002-07-18 08:48:37
    Temat: Czy wysyłać ofertę drugi raz?
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki dylemat. Wysłałem cv i list w odpowiedzi na oferte zamieszczoną w
    gazecie wyborczej.
    Ogloszenie ukazalo sie 2 miesiace temu i nie ma odzewu na moj list.
    OK. Moga mnie zwyczajnie nie chciec - rozumie.

    Wczoraj przegladalem natomiast oferty w internecie i ta sama firma HR
    oglasza sie z ta sama oferta,
    tyle, ze nazwa stanowiska zmienila sie z manager xxx, na specjalista xxx - a
    w tresci pisze sie o tym,
    ze w perspektywie x lat bedzie to manager xxx.

    Zastanawiam sie, czy jest sens wysylac swoje papiery jeszcze raz. Skoro nie
    maja kandydta wlasciwego,
    a moje papiery bycmoze juz dawno przeszly proces mielenia w niszczarce, to
    moze warto wyslac je jeszcze raz.

    Co o tym sadzicie?

    Dodam, ze nie chodzi o pierwsza prace, mam kilka lat doswiadczenia dokladnie
    w zagadnieniach,
    do ktorych szukany jest specjalista i to w tym samym sektorze przemysłu.

    Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
    Jorg.