PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wy też nic nie robicie ? › Czy wy też nic nie robicie ?
  • Data: 2005-07-23 14:58:11
    Temat: Czy wy też nic nie robicie ?
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mój dział zbija kase nie robiąc prawie nic. Jesteśmy programistami
    zarabiajacymi niezle. Głownie zajmujemy sie technologia zwiazana z Need for
    Speed, Unreal Tournament i strategiami. Ja miedzyczasie pisze prace
    dyplomowa. Reszta firmy oblega kurnik.pl

    Czy to normalne ? Czy to tylko nasza kwintesencja sciemniania i udawania ze
    zlecane nam zadania sa czasochlonne i trudne. Zastanawialem sie nad tym
    rozmyslajac jak pracuja ci wszyscy developerzy na swiecie tworzacy 'wolne
    oprogramowanie'. czy robia to w pracy (tak jak my moglibysmy) czy robia to
    po pracy bo nie chce im sie jechac z zona za miasto na piknik lub poogladac
    final ligii mistrzow w barze z kumplami.

    JAK TO JEST ?? ??