PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto zmieniać..... › Czy warto zmieniać.....
    From: "Damiano" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy warto zmieniać.....
    Date: Fri, 7 Apr 2006 18:08:56 +0200
    Sender: dpaluszk@uzytkownicy_idg

    Witam,

    nie wiem czy można nazwać to dylematem, ale opisze w czym problem.

    Pracuje od dwóch lat na stanowisku informatyka. Zajmuję się administracją
    systemami Microsoftu (Windows 2000/Server, SQL Server), administracją sieci
    LAN, trochę Lotusem oraz help deskiem. Praca jest bardzo przyjemna, a
    stanowisko pracy bardzo pewne. Pensja zawsze na czas, co pół roku nagrody,
    raz w roku drobne podwyżki oraz dodatkowa pensja. Jedynym minusem jest brak
    rozwoju na danym stanowisku - owszem są szkolenia ale bardzo sporadycznie,
    używanie języka obcego to póki co czysta abstrakcja.

    Ostatnio złożyłem ofertę do jednej w firm informatycznych w Krakowie, żeby
    sprawdzić jaka jest moja obecna sytuacja na rynku pracy. Rekrutacja jest
    trzyetapowa - pierwszy etap (rozmowa telefoniczna) udało mi się przejść.
    Zostałem zaproszony na kolejny, już do Krakowa.

    I teraz moje pytanie - Czy warto zmieniać obecną sytuację zawodową na wyjazd
    do pracy do Krakowa. Dodam, że jestem mieszkańcem centralnej Polski, więc
    wymagana byłaby zmiana miejsca zamieszkania. Mam rodzinę, zobowiązania itp.

    Chętnie wysłucham opinii w temacie - Czy warto zmieniać??

    Pozdrawiam
    Damian