PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracuje legalnie? › Czy pracuje legalnie?
    From: "8ar73k" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy pracuje legalnie?
    Date: Sun, 30 Jan 2005 18:36:11 +0100

    Mam założoną DG w Polsce (reklama, i prace wykończeniowe).
    Jest firma w Niemczech, która ma kontrakt na zmiany reklam w stacjach
    benzynowych,
    i ja jestem podwykonawcą tejże firmy. Mój "pracodawca" mówi, że wystarczy że
    wystawię mu polski rachunek na usługę.
    Czy wszystko jest legalnie, tzn. czy mogę spokojnie wystawiać mu rachunek.
    Czy czekają mnie jakieś niespodzianki.

    pozdrawiam Bartek