PracaGrupypl.praca.szukanaCzy masz juz firmowa strone WWW?

  • 1. Data: 2004-08-06 23:46:25
    Temat: Czy masz juz firmowa strone WWW?
    Od: "dEXTER" <piekard_@_wp.pl>

    Firma 3media Online specjalizuje się w tworzeniu stron Internetowych.
    Jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie. Działamy na rynku już od 2 lat. Wiemy
    jak tworzyć serwisy Internetowe, aby mogły być wizytówką naszych klientów...

    Nasze portofolio: www.3mediaonline.com

  • 2. Data: 2004-08-07 13:00:03
    Temat: Re: Czy masz juz firmowa strone WWW?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dEXTER" <piekard_@_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Firma 3media Online specjalizuje się w tworzeniu stron Internetowych.
    > Jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie.

    Czyżby?

    > Nasze portofolio: www.3mediaonline.com

    This page is not Valid HTML 4.01 Transitional, 34 błedy składniowe.

  • 3. Data: 2004-08-08 14:55:03
    Od: "dEXTER" <piekard_@_wp.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "dEXTER" <piekard_@_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyżby?

    > This page is not Valid HTML 4.01 Transitional, 34 błedy składniowe.

    I co teraz? Zle wyswietla sie strona?

  • 4. Data: 2004-08-08 15:20:06
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > I co teraz? Zle wyswietla sie strona?

    Źle. Może Ci się wydaje, że jest inaczej, ale istnieje wiele ustawień
    przeglądarki i wiele przeglądarek, więc poprawne wyświetlanie na Twoim
    monitorze nie jest wystarczającym kryterium. Po to jest standard języka,
    żeby go stosować. Z odpowiedzi wnioskuję, że nie wiesz o co chodzi, więc
    dopóki się nie połapiesz daj sobie spokój z naciaganiem dyletantów.

  • 5. Data: 2004-08-08 15:38:28
    Od: "dEXTER" <piekard_@_wp.pl>

    > Źle. Może Ci się wydaje, że jest inaczej, ale istnieje wiele ustawień
    > przeglądarki i wiele przeglądarek, więc poprawne wyświetlanie na Twoim
    > monitorze nie jest wystarczającym kryterium...

    Oczywisc ie nic nie wiem na ten temat :-)
    To fakt, kazda przegladarka roznie moze wyswitlac ten sam element.
    Do tego dochodzi rowniez platforma np. PC i MAC na nich jeszcze do
    niedawna widac bylo te roznice. np. w polach input formularza.
    IMO dobrze, ze wypuscili IE na maca :)

    > Po to jest standard języka, żeby go stosować.

    Tak jak przepisy - zeby je przestrzegac.
    Ja korzystam z oprogramowania firmy Macromedia,
    ktore samo "pisze" kod HTML. Chyba wg. jakichs ustalonych standartow??

    > Z odpowiedzi wnioskuję, że nie wiesz o co chodzi, więc
    > dopóki się nie połapiesz daj sobie spokój z naciaganiem dyletantów.

    Upsss :p a Ty kim jestes? Czym mozesz sie pochwalic?
    Z Twojej wypowiedzi wynika IMHO, ze masz jakis spory dorobek
    na swoim koncie - stron WWW?

  • 6. Data: 2004-08-08 16:24:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Oczywisc ie nic nie wiem na ten temat :-)

    Jesli wiesz, to nie wygląda byś się tym przejmował.

    > IMO dobrze, ze wypuscili IE na maca :)

    To niczego nie zmienia.

    > Ja korzystam z oprogramowania firmy Macromedia,
    > ktore samo "pisze" kod HTML. Chyba wg. jakichs ustalonych standartow??

    Tak myślałem, że idziesz na łatwiznę. Jednak samo od a do z się nie pisze.
    Poza flashem jest jeszcze wiele błędów z tabelkami, kolorami, wymiarami,
    otwieraniem bez zamykania i zamykaniem bez otwierania. To nie są błędy
    Macromedii. Bezbłędna jest za to część stylowa.

    > Upsss :p a Ty kim jestes? Czym mozesz sie pochwalic?
    > Z Twojej wypowiedzi wynika IMHO, ze masz jakis spory dorobek
    > na swoim koncie - stron WWW?

    A co to ma za znaczenie? Czy od tego zmniejszy się liczba Twoich błędów?