PracaGrupypl.praca.szukana..Czy ktoś może we Wrocku szuka AKORDEONISTY ?..

  • 1. Data: 2003-05-08 14:52:05
    Temat: ..Czy ktoś może we Wrocku szuka AKORDEONISTY ?..
    Od: "miro" <m...@w...onet.pl>

    ...do jakiegoś prywatnego klubu "retro" ?...Do kapeli ?.. Żeby go nie było
    widać dla byle kontrolera prosto z ulicy ? (:-))...
    Mogę też być kurierem na Zachód, bo znam perfekt niemiecki i nawet stosowne
    papiery. Byle nie pakowano mi jakichś malutkich paczuszek z proszkiem pod
    tapicerki, w oponki, czy do baku (:-))... Do ciężkiej pracy fizycznej się
    już nie nadaję (48 lat), ale mam jeszcze prezencję i całożyciowe
    doświadczenie zawodowe technika-elektronika w technicznej służbie polskiej
    RTV + wszelkie możliwe różności, włącznie ze szklarniową uprawą ogórka i
    pomidora na przełomie 70/80, gdy to jeszcze miało resztki sensu w tym kraju
    (:-))...
    Szukam pracki we Wrocku na czerwiec / lipiec, może dłużej. Jako wspomniany w
    tytule akordeonista - mogę grać 3 dni pod rząd i się nie powtórzyć
    (:-))...Goście będą zadowoleni, zaręczam. Mam dświadczenie knajpiano-weselne
    (:-)), Ale gram na nieco wyższym poziomie (:-))... A może ktoś potrzebuje
    człeka do jakiejś produkcji gdzieś w piwnicy / na strychu ? (:-))...

    Tel całą dobę 0605 599 159, oraz mail miro77_PRECZZESPAMEM_AT_wb.onet.pl
    Wiadomo, co usunąć z adresu.