PracaGrupypl.praca.szukanaCzy ktoś może pomóc??

  • 1. Data: 2005-01-10 19:07:15
    Temat: Czy ktoś może pomóc??
    Od: "yankee" <z...@f...onet.pl>

    Witam!!
    Mam na imię Marlena, mój wiek to 28 lat . Jestem osobą wesołą, mam dobry
    kontakt z ludzmi, lubię ludzi i podobno jestem lubiana.. Do tej pory od roku
    1996 byłam zatrudniona ( nadal jestem ) jako kierownik stoiska w sklepie
    spożywczym , w związku z tym posiadam bardzo dobrą znajomość obsługi kasy
    fiskalnej.Oprócz tego posiadam podstawową obsługę komputera.Jestem jednak
    samoukiem i szybko się uczę , oprócz tego mam męża informatyka, także
    korepetycje mogę pobierać w domu :-)). W tej chwili jestem na zwolnieniu
    lekarskim( pierwszym od dnia rozpoczęcia pracy), ponieważ w listopadzie
    miałam przeprowadzoną opercję. Poszukuję pracy siedząco-stojącej bo na taką
    pozwala mi zdrowie i mój lekarz. Jeżeli chodzi o godziny pracy to mogę się
    wydać zbyt wymagającą ale najbardziej odpowiadałyby mi godziny od 6 rano do
    16, ponieważ mam syna w pierwszej klasie, córkę 5-cio letnią i po 16 nie
    miałby się kto nimi zająć ( mąż pracuje od 9-21:00 ).
    Przepraszam za moją szczerość , ale uważam że jest ona bardzo ważna i nie
    wolno ukrywać tego co jest naprawdę. Naprawdę bardzo mi zależy na pracy a do
    swojej starej nie mogę wrócić. Mam nadzieję, że komuś spodoba się moja
    osoba. Z góry dziękuję i czekam na kontakt. mój e-mail m...@v...pl
    Jeszcze raz dziękuję , gorąco pozdrawiam i życzę Wszystkim Wszystkiego
    Najlepszego w Nowym Roku!