PracaGrupypl.praca.dyskusjeCv - czy moge to w ten sposob wykonac?

  • 11. Data: 2002-07-05 19:55:50
    Temat: Re: Cv - czy moge to w ten sposob wykonac?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik telek napisał:
    > i właściwie tak powino byc
    > jest traktowane jako zachowanie wysoce nieprofesjonalne umieszczanie scan-u
    > wlasnego zdjęcia

    Zwłaszcza przy przesyłaniu mailem ;-) Jeżeli ktoś ocenia profesjonalizm
    kandydata po tym , czy zdjęcie jest zeskanowane, czy nie powinien
    porozmawiać o tym ze swoim psychoanalitykiem.

    > drobna rada jak już wiesz ze bardzo ci zależy na pracy w konkretnej firmie
    > lepiej zamiescic tradycyjne zdjęcie (chyba ze w ofercie wymagania są inne)

    Inne mogą być chyba tylko na modelkę/modela czy do filmu. Do takiej
    pracy profesjonalne w mojej ocenie jest jednak portfolio z osobnymi
    zdjęciami.

    Słonka i misie kochane: nie dajcie się zwariować! Z cv ma wynikać, czy
    kandydat spełnia kryteria i czy ryjek ma sympatyczny - to, czy ryjek
    jest z prawej, lewej czy innej strony, czy jest zeskanowany, czy
    doklejony dla pracodawcy nie ma większego znaczenia. Jeżeli ma, to
    należy się poważnie zastanowić, czy pracodawca nie będzie miał jeszcze
    innych dziwactw.

    Pzdr: Dogbert

  • 12. Data: 2002-07-16 13:25:46
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Inne mogą być chyba tylko na modelkę/modela czy do filmu. Do takiej
    > pracy profesjonalne w mojej ocenie jest jednak portfolio z osobnymi

    [..ciach..]

    Amerykanie mają na to jedną odpowiedź: CV ze zdjeciem owszem, ale do
    Hollywood. Tyle, że u nas często o zatrudnieniu na pewne stanowiska, jak
    chocby sekretarka, nie decyduja kompetencje, a długość nóg itp.

    Jakub

  • 13. Data: 2002-07-17 13:19:09
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>
    > Amerykanie mają na to jedną odpowiedź: CV ze zdjeciem owszem, ale do
    > Hollywood. Tyle, że u nas często o zatrudnieniu na pewne stanowiska, jak
    > chocby sekretarka, nie decyduja kompetencje, a długość nóg itp.

    Na zdjeciach paszportowych, zamieszczanych w CV, nog raczej nie widac :)
    No, ale z twarzy wiele wyczytac mozna...
    Iwonka